1. Ootused seltsi edaspidise tegevuse suhtes olid suhteliselt sarnased – enamus soovis rohkem koolitusi ja omavahelist koostööd, kogemuste vahetamist, tuge ja kindlust igapäevatöös. Oluliseks peeti nii õppematerjalide koostamist/jagamist, abimaterjalide ja erialase kirjanduse loomist/tutvustamist kui ka info liikumist üldse – ühiskonna suuremat teavitamist kuulmispuudega lastega seonduvatel teemadel. Tähtsaks peeti ka nn meelelahutuslikku tegevust – toredaid üritusi, võimalust saada uusi tuttavad ja sõpru, olla toredas seltskonnas.
2. Soovitud koolituste teemad. Väga ülekaalukalt sooviti jätkukoolitust Viigi Viililt (sh ka konkreetsetele küsimustele vastuseid). Sooviti ka häälekoolitust – hääl kui töövahend, selle hoidmine ja kasutamine. Tundus, et erialaste koolituste asemel eelistatakse pigem mitmekülgset psühholoogia- temaatikat, kuid oli ka konkreetselt kuulmispuudega laste õpetamisega seonduvaid soove (koolieelne ettevalmistus, SI-laste õpetamine, uued suunad õpetuses jms); paljud vastajad soovisid üldharivaid ja silmaringi arendavaid teemasid; eneseabi ja läbipõlemist vältida aitavaid koolitusi; aga ka eneselaadimist muusika, käelise tegevuse või liikumise abil.
3. Konkreetseid lektoreid nimetati mitmeid – konkurentsitult oli eelistatuim Viigi Viil, üksikute häältega järgnesid Piret Kärtner, Kaia Kastepõld, Pilvi Kula, Tiiu Meres, Sirje Vasmann jt
4. Hinnnag kahe koolituspäeva kohta oli üldiselt väga positiivne. Vastustest ilmnes, et esimest päeva (suur roll jällegi pr Viigi Viilil) kiideti siiski rohkem, teist peeti kohati veidi laialivalguvaks, liiga üldiseks, kommertslikuks ja mitte otseselt igapäevase tööga seonduvaks. Oli ka üks arvamus, et koolitusel oleks võinud olla rohkem seost konkreetselt kuulmispuudega laste õpetamisega. Meedi Neeme ettekannet peeti huvitavaks, kuid ilmselt mitte elluviidavaks. Ettekandeid nimetati huvitavaiks, arendavaiks, silmaringi laiendavaiks jne. Kaks koolituspäeva pakkusid osalejatele mõtteainet, äratundmisrõõmu, eneseanalüüsi võimalust, palju uut infot ning ka võimalust saadud teadmisi igapäevatöös rakendada.