Hein, Kadri. 2009. Kakskeelse ja oraalse õpetusmetoodika mõju kurtide laste kakskeelsusele. Zabordkaja, A. (toim.). Eesti Filoloogia Teadusliku Üliõpilasseltsi toimetised II. Noored filoloogid. Emakeelepäev täis tarkuseteri. Tallinna Ülikooli Kirjastus, 145 – 161. http://ead.ee/orb.aw/class=file/action=preview/id=372477/koige_viimasem_kh.pdf
Hollman, Liivi; Loit Raili; Paabo, Regina. 2013. Viipekeelne kurt laps koolis. Loit, R. (koost.) http://www.hev.edu.ee/?id=246
Lindberg, Thomas; Snellman, Susanne. 2010. Appi – mu klassis on kuulmislangusega laps! Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus. http://www.hev.edu.ee/?id=160
Loit, Raili. 2008. Õppematerjale eesti keele kui teise keele grammatika omandamiseks kuulmispuudega õpilaste IV klassile. Magistritöö. Tartu Ülikool. http://ead.ee/orb.aw/class=file/action=preview/id=372486/Loit_MA_too_kokkuvote_ja_viide.pdf
Mišiniene, R; Ojasaar, Elle. 2014. Surdologopeedi käsiraamat. http://www.hev.edu.ee/?id=260
Paales, Liina. 2008. Kurtide kogukond, viipekeel ja pärimus visuaalsusele toetuvates tehnoloogilistes keskkondades. Mäetagused. Hüperajakiri 38, 55-74. http://ead.ee/orb.aw/class=file/action=preview/id=374120/tehnoloogia_paales.pdf
Papp, Sirle. 2003. Kurtide laste õpetamise ajaloost Eestis.Uurimustöö. Tallinna Kurtide Kool. http://www.ead.ee/371289
Toom, Regina. 2002. Kurtide keeleline variatiivsus kommunikatsioonis Eripedagoogika. Logopeedia ja emakeel 3, 25-32. http://www.ead.ee/orb.aw/class=file/action=preview/id=372497/Toom_variatiivsus_2002.pdf
Vapper, Tiina. 2017. Kuulmispuuega laste hariduses on lahendamist ootavaid probleeme palju. Õpetajate Leht nr. 11, lk. 11. http://opleht.ee/2017/03/kuulmispuudega-laste-hariduses-on-lahendamist-ootavaid-probleeme-palju/